Andra advent.

Hej allesammans! Vaknade upp bredvid A imorse. Åt frukost och sen har jag nog inte rört mig nå mer på hela dagen. Var meningen att vi skulle ner på stan för att julhandla lite men så blev det inte. Mot eftermiddagen klädde vi julgranen, drack glögg och åt lussebullar tillsammans med mamma och pappa. Sen kom Frida och Alex över på söndagsmiddag. Mysigt!

Nu ligger jag för mig själv i sängen och håller på att somna. Har verkligen inte tagit igen mig ifrån helgen. Är så sjukt trött. Ska försöka bädda ner mig i tid. Denhär veckan kommmer bli bra, ruskigt jävla bra. På tisdag drar jag till stockholm med klassen och hoppas på fritid, på torsdag ska ja på hockey och i helgen ska ja umgås med mina bästa. Kan inte bli bättre ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0