Hej ointressanta blogg

Tråkiga fantasilösa inlägg gång på gång. Lär kanske bli bättre på att skriva? Mest bara skit om man skulle sammanfatta denhär bloggen. Mitt lov hittills har iallafall varit hur bra som helst. En blandning mellan allt roligt. Party vänner pojkvän familj, och allt de. Men det har bara börjat. Ikväll är det tjejkväll, imorgon ska vi brudar på resturang och fira Sofia, på fredag är de maskerad för alla gymnasie. Sen är jag nog alone i helgen, så får se vad för bus man kan hitta på då.

Som ni ser är alltså resten av lovet rätt späckat. Ser verkligen fram emot de. Ska bli hur kul som helst. Idag har däremot inte hänt så vansinnigt mycket, mest bara tagit det lugnt, vaknade upp med Arre kollade klart på en beckfilm och käka lite lunch, sen åkte han iväg på träning och lämna mig ensam här, så jag har bara pysslat om min lilla vovve och slappat. Snart kommer skitunge nummer 2, lilla Freja. Dax att vara hundvakt! Ska försöka fota den busan också. Hör av mig senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0