Nu eller aldrig

Hej alla nya sunshines. Har sett att det är en del nya som kikar in, hoppas ni stannar kvar, verkligen. Har precis lagt mig i sängen, sjukt stolt över mig själv idag. Har nämligen börjat övningskört i trafiken. Går hur bra som helst. Har också hunnit plugga en del. Har sjukt mycket i skolan nu, känner att jag bara vill skita i allt. Har tröttnat rejält på det nu 12 år är för mycket.... Det är fan slöseri med tid. Hur som helst har jag bestämt mig för att försöka ändra mig, jag ska bli bra. Jag ska fanimej plugga arslet av mig. Nu är det bara se hur bra dethär funkar. Troligtvis inge bra alls. Men det är lätt värt ett försök. 

Nu fick jag precis ett sms av Arre, han har slutat träningen. Får se om jag lägger mig i skype med honom eller om jag vänder på kudden och försöker sova. We will see. Hur som helst lär jag ta och avsluta detta inlägg innan jag tråkar ut er alldeles för mycket. Ha det bra så länge. Puss

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

så hemskt!

2011-11-08 @ 06:13:20
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja jag är väl rätt aktiv. om jag är kunnig, det beror alldeles på vad man vill få reda på, har ju inte gått ngn utbildning eller så:)

2011-11-08 @ 07:41:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Haha jaaa 7 nov är kladdkakans dag ;D

2011-11-08 @ 12:23:34
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0