Daddy DJ, please take me to the party, and let me dance alone, until the lights are on



Påväg mot en festlig fredag!! Åkte hem till frassefamiljen och möttte upp dom där. Drog sedan ner på stan och
tog bussen mot sätra för fest. Vi åkte tillbaka ner till stan, Johanna, Bella, Mathilda, Daniella och Hanna drog
till Brynäs och jag mötte upp Alice och drog till Haga. Det var väl ungefär allt som hände under min fredagskväll,
 sen åkte jag sjlvklart hem med min babe och sov hos mig. Slänger snart upp bilder från gårdagen, promise ♥

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Ja det är jätte fin, jag har inte köpte den, tyckte bara den var fin men finns att köpa på Gina tricot ;)

2011-10-30 @ 15:52:07
URL: http://korneliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0