28 sanningar om mig själv

• Jag skulle aldrig någonsin kunna pierca mig mer än i öronen.
• På allmänna toaletter sitter jag aldrig direkt på sitsen.
• Jag är sjukligt rädd för det mesta. Speciellt flygning.
• Jag hatar att ha ofixade naglar.
• Washington är världens mysigaste stad
• Jag älskar killparfym
• Jag är nöjd med mina naglar, min längd, mina ögonbryn och mina läppar.
• Jag är inte nöjd med mina fötter, näsa, mage och lår.
• När jag blir stor vill jag öppna ett rosa cafe i Washington.
• Bland det roligaste som finns är att köpa Iphoneskal.
• Godis är det bästa jag vet.
• Jag har tappat studiemotivationen helt efter nian.
• Att börja läsa Franska är självmord.
• Jag får nästan jämt styra upp och "bjuda in" till saker.
• Skulle aldrig falla mig in att köpa en katt!
• Min släkt kan vara världen härligaste, sjukt rolig.
• En tråk människa är en människa som inte äter godsaker.
• Jag skulle nog inte kunna flytta iväg själv nu.
• Lägger inte energi på töntiga onödiga saker.
• Jag älskar att baka.
• Jag vill ha en Rosa Blackberry.
• Att titta på film/tv en hel kväll är så tråkigt.
• Jag är ganska sprallig och gillar inte att sitta still.
• Jag har aldrig sett Titanic.
• Älskar myskvällar.
• Jag gillar söndagar.
• Min bästa låt för tillfället är "Wanna be like a man" Och "Bridge of light"

Kommentarer
Postat av: emelie

va bra att höra, jodå jag mår fin fint! :)

2012-02-29 @ 20:19:17
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gumsaan inte ska du behöva styra upp allt eller, vi andra ska också! Men du är så go som gör det. Världsbäst!♥

2012-02-29 @ 21:20:20
URL: http://lisalindfors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0