Godmorgon 2012.

Godmorgon på er! Har legat i samma säckiga säng hela dagen. Sovit till nu skulle man kunna säga. Har somnat från och till. Mysigt. Desperate och jag har varit bästavänner hela dagen. Snart blir det söndagsmiddag med gänget. Tacos, gott.

Nyårsafton igår. Amazing. Jag har verkligen världens bästa brudar ja. Var hemma i deras lägenhet hela kvällen käka middag, dansa och hade allmänt roligt. Sen på tolvslaget träffade vi en massa folk på stan. Hade verkligen en hur bra start på 2012 som helst. Så nu ska jag bjuda på en del skitbilder från kvällen. Iphonebilder, tråkigt men orkade inte bära med mig camen. Ni får stå ut. Hörs senare! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0