In my loneliness



Godkväll på er sötnosar! Ikväll är första dagen på hela lovet som jag är med mig själv. Kan ju bli rätt mysigt det också. Blir antagligen en myskväll framför tv:n. Har precis kollat klart på Agnetas nyårskarameller med mamma och pappa och nu ligger jag i min nybäddade säng och kollar på jönssonligaan och äter popcorn. Vem får nog av jänssonligan liksom? Hur roligt som helst. Efter det blir det jvm om det orkas, annars slår jag på desperate. Förövrigt sov jag till klockan 20 i 1 imorse, vilket inte är okej för mig. I vanliga fall brukar jag vakna tidigt, och hinna med mycket av dagen. Nu hinner man knappt se ljuset någonting. Så dax att skärpa till sig, imorgon ställer jag klockan och tänkte mig en tidig sväng på stan eller nå liknande. Kan låta som en bra idé. Nu ska jag luta mig tillbaka. Hörs♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0