Godmorgon måndag

Det känns inte alls lika jobbigt att gå upp som en vanlig måndag. Idag börjar jag tolv istället för kvart i tio och har bara tre lektioner istället för fyra. Det känns hur skönt som helst. Så veckan startar otroligt bra för min del. På onsdag har jag nationella i speaking. Scarry! 

Vaknade bredvid min bästa imorse, efter en myskväll framför tv:n igårkväll. Han åkte iväg runt åtta så jag gick och la mig och titta på vakna en stund innan jag gick upp och gjorde en mysfrulle. Så sitter just nu och äter yoghurt med k special♥ Tröttnar aldrig, absolut bästa som finns. Ska snart pula ner två mackor också innan jag börjar göra mig iordning för simning. Höres!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0