Friday, i'm in love

Hej på er! Idag är det fredag vilket är hur skönt som helst. Dagen har varit bra. Började klockan tio, slutade kvart över elva. Åkte ner en snabbis på stan och köpte med mig rosa fina bakformar♥ När jag kom hem var jag helt dyngsur efter spregnet, så tog ett varmt bad och sen  mös jag och wilma ner oss i sängen med lunch och gårdagens BBavsnitt. Nu har jag äntligen bakat klart och väntar att pappsen ska komma hem, då ska han och jag åka och handla också ska ja köra lite bil. Ikväll blir det 18års fest, inge taggad alls vill bara vara hemma egentligen. Men blir säkert skitkul när jag kommer dit. Brukar bli så. Så blir iallafall där någon timme. Men innan dess ska jag och family hinna äta middag ihop♥ Nu fick ni en rejäl update om min dag, i detalj skulle ja kunna säga. Hörs av senare. Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0