SUNDAY IS A SUN-DAY

Godkväll. Dagen startade mycket bra, var så sjukt slö idag så blev frulle på sängen framför en film med mitt hjärta. Efter det låg vi och slöade enda fram tills lunch. Efter lunch stekte solen på riktigt så då satt vi ute i soffan och mös. Åt middag tillsammans med mamma, pappa och mormor innan jag åkte ner på stan och mötte upp Anna och Alice. Vi gick och satt oss i Boulongern och mös innan solen försvann och vi spelade biljard på Rack. Trevligt! Nu har jag precis kommit hem, är helt slutkörd och ska lägga mig i sängen och kolla på BB. Mamma kom just in med världens godaste chokladpudding också. Den sitter fint till tv:n nu. Vi hörs mer senare mina vänner. Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0