Kanelbullens dag.



Hej på er! Nystartad blogg. Orkade inte påbörja den gammla så blev helt nytt denhär gången. Hoppas så många som möjligt följde med över hit. Skolan spårar iallafall, men i vilket fall är det ungefär 99% säkert att jag byter. Har iallfall två provdagar på John Bauer Gymnasiet framför mig nu. Sen får vi helt enkelt se vad det lutar åt. Men jag hoppas för min egen del att det känns riktigt bra.

Dagen vi väntat på, eller? Iallafall hur gott som helst. Träffade min fina efter hans träning, vi åt bullar, drack saft, skratta och myste rent allmänt. Helt underbar tisdag. Nu börjar jag bli alldeles för trött, datan tröttar ut en rejält. Dags att sova nu imorgon bär det av mot första skoldagen i min nya klass. Friluftsdag, jippi..... Vi hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0