Mellanmål.



Ligger i soffan med mysmusik och käkar youghurt. Efter den har jag en härlig godispåse som väntar, tog bussen medvetet ända till maxi direkt efter skolan för att handla hem en påse godis, sen tog jag bussen hem. Snart kommer pappa och ska skjutsa iväg mig.

En sjuk jävla skoldag för en borgiselev, en vanlig skoldag för en jb elev:
Blev en tidig skoldag idag, började med tre timmars företagsekonomi, lunch sen en timmes matte ungefär. Helt ärligt sjukaste jävla lektionen jag någonsin har varit på. Det var matteprov, från borgis och sörby är man van att sitta helt jävla tyst med sig själv och bara skriva, fanns liksom ingen genväg att fuska. Idag på mitt matteprov, lämna läraren klassrummet, kunna inte prata svenska, klassen prata, räkna på miniräknare och gjorde allt man inte ska göra. Det var kaos! Men jag njöt för det är såndär jag är, en IKKE pluggis. Tror dock känslorna för borgis tar över. Får se om jag befinner mig där imorn.

Hör av mig snart. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0