The end of the story.



Hej allesammans! Sitter just nu och försöker plugga med en vän. Går åt helvete skulle jag vilja säga. Men får
göra allt för att det ska gå bra. Imorgon har jag prov i samhälle, kaaaanske hur tråkigt som helst. Men jag får
väl göra så gott jag kan, som med allt annat och det  bara skiter sig.

Jag har precis fått lust att jag vill göra något annat än att bara plugga, ska fanimej försöka pallra mig till ica om jag har talan med mig. Är sjukt sugen på en massa gott, bara ligga inne och svulla. Bästa jag vet, men innan dess är det dax för blåbärspaj. 

Min livrädda lilla hund har jag precis fångat på bild. Så söt man kan vara då. Och så RÄDD. Nä nu känner jag att jag bara babblar på om ingenting. Börjar jag kanske tröka ut er lite smått.

Vi hörs igen senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0