Friday night

Hallådär! Nu var det ett tag sen igen. Det har bjudits på fantastiskt väder i Gävle dom senaste dagarna. Jag har till och med haft min shorts premiär i veckan, vilket känns underbart! Inte alls långt kvar till sommarlov och allt bara känns så himla bra.

Iallafall har denhär veckan flytit på hur snabbt som helst. I måndags gick jag en lektion sen hade jag orientering innan jag slutade. Riktigt sköönt. I tisdags hade jag mattenationella hela dagen vilket var lite tungt efter det åkte jag ut till engeltofta och fira min bästa morbror, sen på onsdag började jag halv nio och slutade 12, slängde mig i solen innan jag drog iväg på fotboll, och i torsdags hade ja tre lektioner sen åkte mamma ja o pappa och handla till min ensamma vecka. På kvällen åkte jag till Gävle Strand och mös där hela kvällen. Det var min vecka det!

Idag är det äntligen fredag, hur skönt som helst och vädret är underbart. Var i skolan från tio-tolv idag. Solade lite innan jag skulle ner på ticketfesten. Felicia och jag svettades ihjäl i 40 minuter innan vi drog till affären och handlade med oss lite gotta hem. Vid sju tiden kom Jonna och Mathilda. Vi åt världens godaste middag bestående av grillad fläskfile, potatiskroketter, beasås och sallad. Och efterätt på det! Satt ute hela kvällen utan att frysa. Nu är det sommar♥ 



En mysig fredagslunch med felicia. Pannkakor, sylt, grädde i solen.      Mös vid vattnet med vänner.

Felicia och jag hjälpte till på ticketfesten.                                          Firade bästa Tompa med en massa gotta&solsken.


Solat en hel del.                                                                              Middag med tre favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0