Påskhelgen

Nog om resan, jag har haft ett skitbra lov hittills. Jag älskar verkligen påsken. Så himla färgglad och fin. Det började med en lugn torsdag med packning och mys. Sen sov jag hos A. Fredagen blev tvärtom inte lugn alls, började med påskmys med familje och vänner här hemma. Sen mot kvällen åkte jag ut till Bomhus där jag var med Anna, Alice och Clara. Vi tog bussen in till stan där fortsatte till Sätra på Arres klassfest som inte längre var någon klassfest utan en vanlig lokalfest. Mycke folk och riktigt kul! Sen på lördagen var det den traditionella påskmiddagen hemma hos mormor. Åt gott, drack gott och bara umgicks, senare mot kvällen kom arvid för att sova kvar, åkte klockan 5 natten mot söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0