Text text text, vardag

Igår somnade jag riktigt glad. Hade en helt underbar dag och visste exakt vad som väntades resten av veckan. Igår gick jag i skolan som vanligt, åkte ut till valbo en sväng för lite shopping, sen åkte jag hem och bädda ner mig i sängen och kolla på två bb avsnitt, skjutsade mamma och pappa runt i stan, sen låg jag hela kvällen och kollade dubbelliv. Världens bästa serie, fyfan vad bra. Älskar dom killarna ♥ och Idag visste jag att jag väntade en underbar hockeykväll med folk jag älskar. Just nu känns det bra! Riktigt bra.

Hur som helst ska jag kasta i mig frulle och dra iväg till skolan, skitjobbigt. Allt emot min vilja. Idag kände jag för en "sjukanmälan" dag. Men nej jag är verkligen duktig och kör två sista dagarna ut. Jag kommer belönas i helgen. Nu har jag lite bråttom har inte alls tid och sitta här och skriva till er. Vi hörs mer senare. Dock ingen dator i skolan idag för den lämnar jag hemma. Men kanske under kvällen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0