Tisdag

Skolan idag flöt väl på. Det går otroligt långsamt nu. Iofs är det bara 6 veckor till sommarlov, men lektionerna och tiden i skolan går så långsamt att man nästan tar livet av sig. Fyfan vad hemskt de är. Kom hem i skaplig tid idag hade nå jävla projekt. Helt värdelösa dagar man vill bara hem. Den 15 maj står jag iallafall på stortorget och säljer fika.. Love life?!

Livet rullar på. Ska precis åka iväg på möte hos min snällaste Marie. Hon har hjälp mig så oerhört mkt, genom det svåraste i mitt liv. Otroligt tacksam. Var verklgen länge sen ja träffade henne sist men nu har vi bestämt möte och kolla hur allt varit sedan sist. Kommer bli skönt att äntligen prata ut igen. Senare ikväll tänkte jag bara ta det lugnt. Slappa i soffan. Har beställt kladdkaka och glass tills ikväll. Är så sjukt sugen. Nu har jag jättebråttom. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0