Min helg i ord

Fredag. åkte till skolan och hade två lektioner, sen åkte vi till Sandviken med klassen för att gå på UF mässa. Var helt okej och man fick gratis godis. På kvällen åt jag middag med mamma och pappa innan jag for iväg till min bästa Felicia. Vi hade tvmys med en stor godisskål, chips, ostkrokar och fanta och en massa girltalk! Tog sedan 12 bussen hem för att sova.

Lördag. Vaknade tidigt som vanligt och åkte ner på stan med mamma och pappa. Köpte ett par skor på skopunkten och gick även in med min mobil på 3. Ska så småningom skicka tillbaka den pga av dålig kvalite. Sen mot tre tiden åkte jag hem till syrran min där jag blev kvar hela natten. Hennes kompisar kom förbi, drack vin och åt godis.

Söndag. Vaknade hos syrran och åkte hem runt 11. Då fixade jag mamma och pappa till det ute på framsidan, sen mot lunch dax dukade vi upp och gräddade våfflor utomhus. Udda men fantastiskt trevligt. På kvällen kom A och sov här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0