Mina senaste dagar i instagrambilder.

Hej på er! Denhär helgen har varit så sjukt underbar. Och den är inte slut än för det är bara lördag. Känns så jäkla underbart. Mamma och pappa har kommit hem, känns också skitbra. Saknat dom så♥ Här får ni kort och gott om helgen i text och bilder.

Helgen startade iallafall med 20års kalas i sätra, trevligt som satan var det. Sen fortsatte den med shopping och en mysig picknick i sjötorp med killen min och min lilla vovvsing. Sen blev det middag och hockeykväll med frugorna mina, och kvällen efter det var det fördrinkar med samma tjejer innan mitt lilla festgäng kom vilket bestod av Arvid, Wille, Love, Robert, Sebbe, Martin, Felicia, Anna, Alice, Jossan. (Rosh o Elicia titta också förbi) Hade det skitbra fram tills två på natten. Riktigt trevligt faktis. Och idag har jag och mannen min sjösatt båten och gjort premiärtur. Självklart var Wilmisen med. Åkte till Limön där vi fikade i solen innan vi åkte hem för lite middag med mamma och pappa. Och sedan har vi bara haft myskväll. Och den fortsätter än. Ska precis slå på en film. Så vi hörs mer en annan dag. Kram♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0