Torsdag

Godmorgon på er! Solen börjar äntligen titta fram, helt underbart. Så sitter på altanen och äter youghurt i min ensamhet. Har det riktigt mysigt faktis. Ska alldeles strax börja med lyxlunch åt mig själv också. Helgen har äntligen kommit och inte vilken helg som helst utan min home alone helg. Så ikväll har jag bjudit hem mina frugor på middag och hockeykväll. Kan inte bli bättre just nu. Skönt!

Igårkväll var det 20års kalas, hände ingenting speciellt som ja lär nämna, var iallafall riktigt trevligt och roligt iallafalll, huvudsaken det. Och sen kanske jag åt alldeles för mycket tårta eftersom jag vägde några kilon mer idag ;) Äsch, det är de värt. Man lever bara en gång, och jag är på tok för svag för gosaker!

Nu ska jag titta på gårdagens BB avsnitt och sedan börja fixa och dona lite. Höres. Kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0