22.30

Ligger i sängen och har nyss kollat klart på BB. Tråkigt att Camilla åkte ut, hon var verkligen min favorit. Så de känns tungt. Iallafall har ni fått mkt update om min helg. Den har varit snuskigt bra faktis. Hängt mycket med tjejerna. Fanny har iallafall kommit hem från utlandet nu. Saknat henne så, ska bli skönt att få träffa henne och de andra tjejerna igen. Syster min har också kommit hem från utlandsresa, så ska bli kul jättekul att träffa henne också.

Helgen har iallafall stormat förbi och jag har verkligen tagit vara på all tid. Känner mig riktigt utvilad och faktis redo för sista riktiga skolveckan i ettan. Det är så sjukt lite kvar nu innan sommarlov. Vecka 22 har jag prao och ja ska vara på söderhielmska. Hur bra? Så jävla lycklig.

I veckan har jag planer för nästan alla dagar, så det kommer nog att gå fort. Vilket känns skönt. Ja ska bland annat på kalas hos min morbror, jobba på ticketfesten, luncha med vänner, åka båt, baka, shoppa och sola. Och till helgen ska jag och mitt hjärtat bo på Granskär. Awesome. Nu är det läggdags, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0