Fredagen den andra december tvåtusenelva, klockan arton tjugonio

Andra december. Det hade varit perfekt ifall snön legat på marken och julbocken inte var uppbränd. Nu hade jag dock inte den turen när jag fick en chock imorse när jag passerade bocken, kolsvarta brädor var det enda som fanns kvar. Det rök tillochmed fortfarande i botten på den. Hoppas ivarjefall jättemycket på snö nu. Vill inget annat. Idag kände jag iallafall att det börjar bli kallare, dax att börja återandvända vinterjackan nu va. Absolut! 

Denhär helgen ska bli så jävla bra. Det har jag bestämt mig för. Ingenting ska få förstöra. Ikväll åker jag hem till Frasses och kikar film och myser med flickorna mina. Sen imorgon är det andra bullar. Raka motsatsen, då ska jag inte sitta still en minut hihi. Sen på dagen drar jag mig nog upp till GTK och hejar på mina sötnosar. Sen på söndag är det andra advent vilket betyder två veckor närmare jul. Åh vad underbart.

Hörs senare, Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

2011-12-03 @ 12:44:01
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Josefine Andersson

kan jag lova dig att det var absolut :D!!

2011-12-03 @ 12:44:11
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0