Mellandagsrea

Har alldeles för mycket för mig och har inte mycket tid alls till bloggningen, men ska bli bättre att blogga från mobilen har jag bestämt. Hatar iofrsig appen. Men det får jag stå ut med helt enkelt.

Juldagen spenderades med min älskling, vi hade vekligen myskväll, kollade på film, mös och bara levde. Trodde dock jag skulle dö sen på natten när stormen kom och levde om. Men jag klarade mig. Sov dock ingenting fram tills fyra inatt och klockan stog på 9 för att hinna med mellandagsrean. Så jag var lagomt trött kan jag säga. Slet upp Arre från sängen och skyndade oss till bussen. Tog oss ett par timmar bland alla galna rea shoppare. Jag var dock bara ute efter ett par skor, bara skit som plockas fram under domhär dagarna. Så ett par nya snygga skor som ska invigas ikväll och ett par trosor fick jag med mig hem.




Hörs senare! Ett inlägg med mina julklappar väntar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0