Adventsmys



'Hej mina fina! Jag är tillbaka. Jag har varit utan dator i en vecka nu så idag gick jag upp och bad om en lånedator. Så nu kommer ni nog få se mer av mig igen. Trevligt eller inte, det avgör ni själv. Igår var det första advent, vilken lycka, som jag längtat. Jul är det bästa som händer mig under året. Absolut mysigaste som finns.

Vaknade iallafall hemma hos A, tog en tidig buss hem och hade adventsbak med familjen. Bakade pepparkakor,julgodis och lussebullar, drack glögg och lyssna på julmusik. Senare mot eftermiddagen åkte jag ner på stan med tjejerna. Klockan 4 invigde dom julbocken, med fyverkerier och musik. Supermysigt. Sen åkte vi hem till mig och mös med adventsfika och mysprat. Nu är det dax att återgå till lektion. Hörs.


Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

svar: Tusen tack! :D

2011-11-28 @ 16:42:20
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv; Tack :D



till din pojkvän kan du köpa kanske en halskedja, en snygg tröja går alltid hem och det gör perfym också! AXE-sätt finns på Åhléns tex :)

2011-11-28 @ 20:34:49
URL: http://smac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0