Torsdag 17 november

Denhär dagen började dåligt redan från början. Vaknade ioförsig upp hos min finaste och åt världens mysigaste frulle framför tv:n, vilket var dagens bästa. Sen kom jag till skolan klarade mig igenom ungefär en halv lektion innan jag fick världens mensvärk. Aldrig någonsin haft så ont. Gick två lektioner sen åkte jag hem. Sov fram till 3 sen har jag bara legat i soffan, kollat desperate housewives säsong 1 och käkat godis. Mysigt. Runt 6 tiden åkte jag och min bästa pappa och köpte tjockpizza frå american take away, bästa du ♥ Så köpte vi även med oss lite efterrätt, två chokladkakor och chokladbollar. Åh vad bäst han är. Nu sitter vi och myser till Bingolotto. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0