Den som inte för misstag, lever inte

Godkväll härliga Torsdag.
Sitter just nu i sängen med min gosiga morronrock och har precis kommit upp ur ett mysigt bubbelbad med ansiktsmask och ljus. Njuter verkligen av min långa sovmorgon imorgon så planerar att vara uppe såhär ovanligt länge på en vardag och bara mysa. Det blir nog att ladda ner någon film och roa sig med det, Wilmisen gör mig sällskap. 

Har haft kanske världens sämsta kväll men även väldigt trevlig. Trippade runt på stan med syrran tills klockan halv nio någonting, det var kvällsöppet, affärerna hade öppet till nio och lite erbjudande på det. Shoppingen kommer upp senare. Nu ska jag pula ner andra halvan av kladdkakan och torka håret. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0