GULDKVÄLL!!!

Helt jävla galet, kvällen igår blev inte som väntad, brynäs tog hem SMguldet vilket jag absolut inte trodde så äntligen fick vi komma ner på stan och fira. Fan vad vi hade längtat ;) Vi vart hur stort gäng tjejer som helst som bara körde. Det var grymt! Världens bästa♥ Så idag mår jag asbra. Hade en riktig stämningsfull kväll först hemma hos mig i soffan sen nere på stan med flera hundra andra människor plus mitt finaste gäng. Ingenting att klaga på. Dethär är så stort, detta händer bara inte. Once in a life time skulle ja säga ;) Okej dethär blev längre än jag trodde det jag vela säga var, BRYNÄS IF SVENSKA MÄSTARE 19/4-2012!!!

Min bästa killkompis Andreas♥ På lördag ska vi fira mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0