Ingen kommer någonsin kunna bli perfekt

Känner att jag bara vill ha hur mycket kläder på mig som helst i sommar, har gått upp sjukt mycket i vikt nu. Och sittter just nu med två kladdkakemuffins och godispåse framför mig, can't stop! Hur som helst lever jag livet iallafall. Jag äter tills ja tycker det räcker och äter det jag tycker är gott. Blir en aning rädd för tonåringar idag som börjar banta osv. Lev livet. Ni kommer ångra er! Ingen kommer iallafall någonsin bli perfekt. Och det kommer alltid finnas någon som gillar dig för den du är. Så stackars er som sumpar för att ha en snygg utsida. Man behöver inte vara som ett stuprör, man kan vara fin ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0