Min ensamma vecka.

Blogg.se har blivit, ja skulle vilja säga GRYM efter deras förändring. Love it. Svårt när allt är nytt bara. Hur som helst var det någon nyfiken liten prick som undrade vad ja kom fram till när jag planerade veckan. Jag hade därför tänkt kasta upp en bild på de, men eftersom min mobil inte vill sammarbeta med mig idag får jag ta det skriftligt.

Torsdag. Sol & picknik på stranden. Fotbollskväll.
Fredag. Lunch med mormor. Finmiddag med frugan & surr hela natten lång.
Lördag. TAKIDA!
Söndag. Tältning i Engesberg.
Måndag. -
Tisdag. Spa & relax i sandviken med felicia.
Onsdag. Åka till min kompis stuga för en natt med ett gäng härliga.
Torsdag. Träffa min saknade, och ta en week-end med han, fanny och jonathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0