Sliten onsdag

Kom förbi en liten regnperiod här på några dagar, så dom senaste dagran har jag myst men pojkvän, haft myskvällar med tjejerna, bakat, och igår var jag på middag. Tacopaj och kladdkaka stog på matsedeln, och självklart allsångs premiären. Hur gott som helst. Satt ute på balkongen och käkade till och med! Underbart. Och hittils idag har jag ätit lunch hemma hos mormor och ikväll tänke jag ´köra på en myskväll med mamma och pappa. Ska köpa hem chokladmousse, jordgubbar och bara mysa framför tv:n. Ska även pimpa mina naglar och planera min vecka, ska försöka höra av mig bättre. Ser att ni fortfarande finns kvar, ni är underbar. Puss
 
min lilla wilma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0