Precis som du när du står naken framför mig, perfekt

Min homealone vecka har varit fantastisk trots att ja saknar mamma och pappa galet. Har också haft min prao vecka som avslutades sjukt bra. Fick presentkort på 500:- och andra trevligheter. Annars i veckan så har jag inte gjort något speciellt, haft myskvällar med frukt, godsaker och käk. Varit på tjejkväll och shoppat. 

I fredags så åkte ja felicia och jonna hem till mathilda och firade hennes 18års dag. Sjukt trevligt, mycket tjejer där och vi hade det riktigt mysigt och roligt. Tog sista bussen hem tillsammans med min babe! Vaknade idag och hade en brakfrulle med pannkakor, yoghurt, rostat och en massa gott. Åkte sedan till maxi i spöregnet och köpte med oss lite godis som vi hade medan vi kikade film. Nu har vi precis käkat middag och snart kommer Jonna, wille, felicia och martin hit så ska vi ha lite myskväll med film, godis, popcorn, kladdkaka och läsk! Trevligt! 

Imorgon är det jobb på GTK som väntar. Hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0