10kr kg på ica maxi gävle!!

Hej! Igår kom den efterlängtade fredagen. Verkligen hur skönt som helst jag började skolan halv ett och gick till kvart över fyra. Åkte direkt till Arvids gym och mötte upp honom, då tog vi oss hem till mig och tog det lugnt en stund. Sen tog vi årets första cykeltur ner till thaikiosken för att köpa lite thaikäk. Hur gott som helst. Sen åt vi framför the voice och myste resten av kvällen.

Sen idag vaknade jag åtta som vanligt på helger. Jätteskönt! Då gick jag upp och åkte till Ica Maxi med mamma, pappa, mormor och Åke. Arvid vela vara kvar och sova. Kom hem med 22kg godis, jag skojar inte. Det är helt sjukt vi har två fullproppade stora ICAPÅSAR fulla med godis ifall vi skulle hälla över det. och för 22kg betalade vi drygt 200kr! Nu lever man hörrni. Ikväll är det tjejkväll till tusen med massvis av godis och drinkar. Härligt!

Uppdaterar er mer om ikväll sedan. Hörs mina fina! Nu ska jag åka till min sjuka syster och överraska henne med ett par kg! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0