Måndag

Vaknade av att det snöade, får inte hända igen. Nu ska ju våren komma? Jag hade börjat packa upp sommar och vårkläder. Hur som helst tog jag mig igenom dagen iallafall på ett eller annat sätt. När jag kom hem hade mamma och pappa fixat klart maten så den stog på bordet, efter det tog vi en sväng till valbo för lite shopping. Och nu har jag precis lagt mig i sängen med en skål godis. Trög start på veckan men det ska nog bli bättre.

Nu ska jag fortsätta heja på hv och planera min helg, med tanke på att mitt A försvinner bort över helgen lär jag ha ett par backup planer. Vi får höras senare vad jag hittar på. Kram


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Hej! Du skrev förut i min blogg att du skulle velat tävla om sexleksaker :D tävlingen är uppe nu:



http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-sexleksaker-mm.html#comment

kram :D

2012-03-20 @ 16:34:49
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0