Tisdag

Godkväll på er! Haft en helt okej dag. Bara det att jag har ett stort jävla tak över mig med plugg. Orkar inte. Ska hålla tal på torsdag i fyra minuter och har knappt skrivit det. Älskar livet. Usch, aja hur som helst får jag typ ta tag i det imorgon. Nu har jag iallfall krypit ner i sängen med Wilmisen och kollat på desperate och nu big brother. Imorgon blir det en skönt dag börjar runt halv tio och går till nångång efter lunch, lovely. Då ska jag hem och baka tills helgen och njuta av den fina våren. Vi hörs mer senare, kram!



Mitt kvällssällskap

Kommentarer
Postat av: Jolline

Vad är det för ett tal som måste vara i 4 minuter?



Vad tycker du om Sipan i Bigh Brother?

2012-03-14 @ 01:26:01
URL: http://jolline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0