So happy i could die

Hallådär underbara måndag! Startade dock på tok för dåligt pga av sen lärare och ett piss till friluftsliv. Kallt och jävligt. Hur som helst så äre skönt att skoljäveln är över för idag. Sitter just nu och försöker göra klart hemprover som ska in imorgon. Alla mina klassmates har svarat åt mig. Helt okej än så länge. Men nu på mvg uppgifterna går ja å lägger mig. Snart lite bb och en B&J. 

I helgen inviger vi våren och helgen med grillkväll hos mig. Kommer bli mys. Kan bli lovely. Hör av er å kika förbi :-) Sen blir det nog en tripp till Uppsala på lördagen och shoppar loss. Längtar hur mycket som helst. Redan tisdag imorgon, får hoppas på en snabb vecka! Ha det bra så länge. Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0