Riktig update

Har tydligen juridikprov på torsdag, alltså imorgon och jag har inte ens öppnat boken, ingen aning om vad vi håller på med. RÄDD! Ingen ork alls att lägga ner på de skiten nu, och absolut inte bokföringen som ja redan slängt i väggen. Fattar ingenting av skolan just nu, ge mig sommarlov. Eller iallafall prao veckan!

Igår i skolan var det en riktigt skön dag, var den värdelösa "projekttisdagen" där vi endast baka och åt chokladbollar. Helt okej för en skoldag skulle ja säga. Hade också mattenationella som var riktigt konstigt. Annars var det en riktigt bra dag i skolan. På kvällen så åkte pappa och jag ut och övningskörde i mer än en timme. Vi bara gled runt, riktigt trevligt. Köpte en varsin glass och sen käka vi thaimat. Så jag hade en riktigt bra tisdag!

Idag känns det värre. Har absolut ingen ork för skolan, men har fyra lektioner idag och slutar tidigt så känns helt okej. Imorgon börjar jag sent och slutar rätt bra tid och på fredag slutar jag tidigt. Så det blir iallafall ett bra slut på veckan. Så det känns bra.

Jag längtar nå galet till helgen som ja nämnde i förra inlägget, på fredagen fyller min bästa frida 18 år så jag och jossan ska på födelsedagsfest hos henne. Sen på lördagen har jag bjudit hem en massa tjejer till mig där vi ska ha så kallat pinkparty. Det bjuds på cupcakes, cakepops, och en massa annat. Vi hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och spela kubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0