Update som fan

Hallådär! Min praktikvecka har börjat och det är hur kul som helst. Om jag inte nämnt det tidigare så är det på Söderhielmska gården i Gävle jag hänger om dagarna. Supertrevligt folk, snygga skjortor, skitgod mat och en fruktansvärt underbar tårta från Lido bjuds det på om dagarna. Jag tackar inte nej. Skulle kunna stanna livet ut. Hur som helst får jag servera, duka av, duka, och inget skitjobb. Det är skönt att jag slipper bli inskickad i disken bara för jag är praktikant liksom.
Förövrigt rullar livet på helt underbart, snart sommarlov och jag är inne på min homealone vecka också. Mamma och pappa befinner sig på Rhodos med massa sol och lyx, fuskosar!♥ Jag bor alltså hemma själv enda till Söndag och hittills har det funkat otroligt bra.
Idag sover jag hemma hos Syster och sällskapar henne innan hon åker iväg till Götet. Har slingat hennes hår, bakat en marshmallowkladdkaka och snart blir det BB. Sen imorgon får jag nog sällskap av mannen, så ska laga ihop någon god middag och kanske lite efterrätt till prinsen min. Men innan dess lär jag hinner ner på stan med Felicia och fixa lite stuff. Helgen är inte riktigt klarplanerad, bara att jag på fredag åker till Mathilda på 18års fest och sen på lördag antingen en myskväll hos mig med tjejerna eller nå annat kul med tanke på att jag är själv. Vi hörs av! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0